Reklamacje

Zasady dotyczące reklamacji

 

W razie wystąpienia wady Klient może składać reklamacje dotyczące zakupionego Produktu pod adresem kontakt@paso-trading.pl, telefonicznie pod nr (42) 215 32 50 lub w formie pisemnej na adres:

PASO-TRADING sp. z o.o.,

ul. Lutomierska 48,

95-200 Pabianice

przesyłając – na własny koszt – reklamowany produkt wraz z dokumentem potwierdzającym zakup i wskazaniem podstaw składanej reklamacji oraz określonym żądaniem.

Wyroby medyczne sprzedane przez Sklep Internetowy Klient może reklamować wyłącznie w 2 przypadkach, tj. jeśli produkt leczniczy lub wyrób medyczny ma:

  1. wadę jakościową ujawnioną i zgłoszoną nie później niż w dniu dostawy bądź
  2. został niewłaściwie wydany (np. za niewłaściwą odpłatnością, w innej dawce lub postaci).

Podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji takich jak: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację, ułatwi sposób procesowania reklamacji.

Sklep rozpoznaje reklamację Klienta w terminie 14 dni od daty jej otrzymania lub w przypadku jej uzupełniania od daty tego uzupełnienia i wysyła odpowiedź na reklamację na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W stosunku do przedsiębiorców nie posiadających statusu konsumenta reklamacje są wyłączone.

Więcej szczegółów w Regulaminie tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium